5 טיפים חשובים לבחירת חברת ניקיון משרדים

מערכת שורש  כח שבט, תשעו  2/7/2016

משרד גם מהווה כרטיס ביקור ראשוני עבור כל אדם אשר נכנס אליו, לקוחות, ספקים, משקיעים. כאשר המשרד נקי, הרבה יותר נעים לשהות בו
.......................

5 טיפים חשובים לבחירת חברת ניקיון משרדים

צילום: depositephotos

משרד הוא מקום בו אנו מבלים שעות רבות במהלך רוב ימות השבוע. במשרדים יש תנועה רבה של אנשים, דבר הגורם להם להתלכלך יותר מאשר נכסים המשמשים לצרכים פרטיים. משרד גם מהווה כרטיס ביקור ראשוני עבור כל אדם אשר נכנס אליו, לקוחות, ספקים, משקיעים. כאשר המשרד נקי, הרבה יותר נעים לשהות בו. משרד אשר לא מנוקה באופן תדיר ומקצועי יוצר רושם של חברה לא מקצועית, גם אם בפועל המצב שונה לחלוטין. נראות המשרד, הניקיון והסדר בו חשובים גם ליכולת להתנהל בו באופן שוטף וגם ליכולת ליצור רושם חיובי עבור המבקרים.

ניקיון מקצועי במשרד

עסקים המנהלים משרדים מכירים בחשיבות נושא הניקיון, ולכן פונים לחברות ניקיון מקצועיות, ומקבלים מהם שירות ניקיון באופן קבוע. חברת ניקיון אשר מתמחה בתחום של ניקיון משרדים, אשר מנקה את המשרד באופן קבוע, מאפשרת למשרד להמשיך ולנהל את פעילותו באופן תקין. ניקיון זה הוא ניקיון מקצועי, אשר לא יוכל להיות מיושם באם לא ישכרו את שירותיה של חברה המתמחה בתחום.

 

מה כולל ניקיון משרדים

חברת ניקיון משרדים מבצעת בכל משרד ניקיון אחר, בהתאם לצרכים המוגדרים מראש מול בעלי המשרד. ניקיון של משרדים לרוב יכלול ניקוי של אבק מכל השולחנות ועמדות העבודה, ניקיון של המטבחון, שטיפת כלים וניקיון המקרר ושאר המכשירים החשמליים המצויים בו, ניקוי של חדרי השירותים והכלים הסניטריים, שאיבת שטיחים, שטיפת רצפות, ניקוי של חלונות, פינוי של פחי הזבל והחלפת שקיות בפחים, ניקיון חדרי ישיבות, וניקוי של עמדת הקבלה או פינת האירוח.

טכניקות ניקיון מקצועיות

חברת ניקיון מקצועית אשר מיומנת בביצוע ניקוי של משרדים, מבצעת את עבודתה ביעילות מרבית. החומרים בהם עושה שימוש חברה מקצועית לניקיון הם איכותיים יותר, ולכן תורם הדבר לתהליך אפקטיבי במיוחד. ניקיון מקצועי יבטיח כי בזמן קצר יוכל המשרד להיות נקי ומצוחצח. ניקיון כאשר הוא מבוצע בצורה חובבנית יבוצע בצורה פחות יסודית, וסביר שיארך זמן ממושך. במרבית המשרדים בוחרים באופציה של ניקוי מקצועי מתוך הבנה כי תהליך זה משלם יותר כלכלית.

ניקיון משרדים בערב

יש עסקים אשר מעדיפים כי ניקיון המשרד לא יבוצע במהלך שעות פעילות המשרד. אפשרות זו קיימת בקרב חברת ניקיון המספקת שירותי ניקוי של משרדים בשעות הערב. את נושא זה חשוב להסדיר מול החברה שתבצע את שירות הניקיון מראש, על מנת לוודא כי אכן נכללת אלטרנטיבה כזאת בשירותים המוצעים.

תדירות הניקיון

בכל משרד יש צורך ורצון שונה בנוגע לתדירות בו יבוצע ניקיון מקצועי על ידי חברות ניקיון. יש משרדים בהם יש צורך בניקיון על בסיס יומי, לעומת משרדים אחרים המסתפקים בקבלת שירות ניקיון של פעם בשבוע. ככול שתדירות הניקיון עולה כך ניתן להבטיח כי המשרד יראה נקי ומסודר בכל עת.

המאמר מוגש באדיבות מרכז הפוליש והניקיון - חברת ניקיון ברמה שלא הכרתם